HANYA LAGU TEMPATAN DALAM AF2014 - DATUK HATTAN






Penulis tabik spring kat Datuk Hattan  sebab kata Datuk hanya lagu-lagu tempatan yang akan  peserta AF2014 nyanyi  musim ni.


Baguslah  Datuk! dok angkat lagu-lagu LUAR buat apa !  ,lagu-lagu kita  banyak lagi yang  Best!Best!


Kata Datuk Hattan!


" Kita akan lebih mengutamakan lagu-lagu tempatan , bukanlah kita  baneed  lagu-lagu INDONESIA , Indonesia pun ok  tapi kita utamakan  lirik-lirik yang berunsurkan  KETUHANAN sahaja.,"

"Kita ada banyak khazanah lagu  yang memang dah banyak, jadi pada  saya tidak perlu nyanyikan  lagu luar dulu,  lagu kita pun tak habis nak  nyanyi ," kata Datuk Hattan dalam Hlive baru-baru ini.



Berkongsi mengenai perkembangan AF2014 selepas konsert minggu  pertama 





"Saya mendapat feedback yang cukup baik dari segi rating, dan maklum  balas  dari tweeter, saya dapat satu  pencetus semangat yg sangat baik  dengan student yang berani dan ada kelainan  tersendiri, ini satu  'sign' yang  bagus," 

Pelajar AF2014 di minggu pertama??


"Kebanyakkan  masih nampak takut, memang bila first time  nak keluar tv  memang  takut, so kita faham , ada  yang  dah tunjuk keyakinan yang  tinggi,  saya janjikan "approach " yang lain untuk budak-budak  AF2014.



P/S :  Apa-apapun perjalanan AF2014 masih panjang, banyak lagi cabaran yang bakal  dilalui..Penulis wish Luck to all of u!!!






Post a Comment

0 Comments