KONSERT SULUNG SHILA AMZAH SATUKAN PELBAGAI BANGSA






Penulis bangga dengan Shila Amzah kerana berjaya menyatukan 
pelbagai kaum  dalam  Konsert sulungnya,  Shila Amzah Love 
Life in Malaysia di Arena All Star, Genting Higlands baru-baru ini.


Bukan senang tau bangsa lain nak tengok konsert artis tempatan 
tapi Shila Amzah membuktikan dia boleh lakukan.Cayalah Shila!!

                              
Kata Shila Amzah


" Pada malam ini memang tercapailah  hasrat saya nak peminat  
saya dari pelbagai bangsa dan negara dari  bumbung  yang sama  
datang ke konsert saya dan 'enjoy'muzik saya ..something very  
touch my heart',"

" Saya rasa cukup-cukup bersyukur dan alhamdulilah, konsert  
berjalan sangat  lancar dan peminat saya memberikan 'feedback'  
yang sangat positif, supportive dan sangat sporting.

"Saya harapkan ini satu titik permulaan untuk saya bergerak lebih  
jauh" ,"katanya dalam H'Live 


Itulah Shila Amzah, dalam orang dok mengutuk dia, nama Shila  Amzah terus meniti dari bibir peminat khasnya dari kalangan  berbangsa Cina.
 
Itulah kelebihan Shila Amzah apatah lagi dia  boleh bertutur  dalam bahasa Mandarin  dan sekarang dia  tengah sibuk buat  album  mandarin di Shanghai 

Wah makin bertambahlah peminat Shila Amzah dari kalangan  berbangsa Cina lepas ni!  Penulis tabik spring kat Shila Amza

                                                                   



Artis pun minat Shila Amzah tauu!

                               Kata Jihan Muse 

                                                                       



 " Pada saya Shila Amzah dah buat lebih dari apa yang penyanyi  sedia ada dah lakukan, saya bangga tengok Shila Amzah boleh  bercakap banyak bahasa atas stage dan dia boleh perform  banyak bahasa, dia boleh menari, menyanyi dan teknik serta soul  yang dia ada tu memang Shila Amzah sahaja yang ada...Sheila i bagi u 6 bintang..dari 5 tauu bukan dari 10 !



P/S :  Penulis teringin sangat nak tengok Shila Amzah nyanyi 
lagu-lagu tradisional yang dialih bahasa ke bahasa Mandarin!
Ha!Ha! boleh Shila ?





Post a Comment

0 Comments